29 de juny de 2016

Kotoro. Per culpa dels hot spicy tuna, vam sortir rebotats


Kotoro





Ferlandina , 34 

www.kotoro.barcelona

T. 936676011

Va ser a partir d'una trobada no programada de “3 (o+) a taula” que vam anar a parar a aquests lloc del que havíem llegit i escoltat bones opinions. I no va ser pas el menjar el que ens va emprenyar, sinó el tracte.

A l'enllaç que mostro al final, podeu veure quins plats vam prendre i el cost que va ser prou mòdic i aquí em limitaré a comentar el fet que no ens va agradar.

Resulta que als migdies, pel que vam observar, la majoria de gent van a menú a Kotoro. No hi tinc res a dir i si volen dedicar-se en cos i ànima al menú, només cal avisar de que al migdia no hi ha carta. Però també he de dir que no estava ni mig ple i semblava haver-hi personal de sobres.
Vam anar a la carta i tot va anar correcte i els plats arribaven amb cadència, fins que quan faltava l'últim plat -hot spicy tuna-, ja no arriba res més... Vam deixar passar l'estona -conversa mai ens falta- i vam decidir reclamar-lo pensant que s'havien oblidat i no era cap problema i ja demanaven el compte.

I quan ho vam dir, va donar la sensació de que es molestessin... I amb llenguatge gestual, ens van indicar que ja arribaria.. Vam quedar una mica estranyats, però resulta que van seguir passant els minuts i tampoc arribava res... I ja vam decidir que volíem pagar i marxar...

Llavors va aparèixer la responsable de sala amb el hot spicy tuna i ens diu que no ens el cobra i comença a donar unes excuses sense massa lògica ni coherència.

Toma invitación y que coman ... :)

La decisió rebutjar el plat, va ser per consens... Però vaig ser jo, qui desprès d'escoltar les excuses , li va dir "d'acord , però ja pot retirar el plat, que no el prendrem".

Es va crear una mica de tensió .....

Cambrera: "però no volen escoltar els motius?"
Jo: "Si, ja els hem escoltat, però no prendrem el plat ....".

Com sabeu soc bastant  al·lèrgic a les invitacions i més quan són "a canvi de"...

Que ens / em va molestar?

Que després d'una espera per un plat, que va requerir de més temps que tot el dinar anterior, mostressin una actitud d'aquelles de "tranquis eh?... tranquis...!".

I que quan van adonar-se de que l'havien liat parda, llavors utilitzin el típic recurs de 


que vaig "aprendre" en la darrera visita  (i última) a Taktika Berri  i que podeu llegir fent clic al nom del restaurant. I que per cert va portar mal rollo als comentaris.

Res important i no deixa de ser una anècdota, però en temps en que l'oferta és tant abundant, tries els llocs que et donen bon rollo i aquest passa a la llista del "nunca jamás". I reitero que no és cap mal lloc, però cada un ha de saber estar en el seu lloc...

Si voleu saber que vam menjar, veure les imatges i el tiquet, només cal que feu clic a:






6 comentaris:

  1. És que els motius van ser de primer ordre, per patètics... Que si "és un plat que s'ha de preparar al moment i es fa a ma", que "habitualment al migdia fem més menús que carta", ...

    Va ser un final de dinar francament lamentable. Encara sort que ens riem de tot i no ens va arribar a afectar gaire...

    Abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això si... xerrar i riure, no ens ho perdem... I afectació poca per no dir gens.

      Però quin mal rollo es generen sols, sense que fos necessari... :(

      Abraçada!!

      Elimina
    2. Els altres plats ja els tenien a la barra o a la nevera fets??? :-)

      "Excuses de mal pagador"

      Salut!

      Elimina
    3. La veritat és que per més que hi busquem explicacions lògiques, no en vam trobar cap.... Per això ens vam emprenyar, doncs amb sinceritat, tot s'arregla millor...

      Salut!!

      Elimina
  2. Jo que sóc de japos i aquest estava a la llista de "pendents", doncs....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Epsss... que no dic pas de no anar-hi....

      Jo no hi tornaré perquè ja em portaria mal rollo i no vam marxar massa friendly, però no té perquè repetir-se...

      Elimina